Obsługa klienta
Nie chcesz kontaktować się z nami przez formularz? W takim razie zadzwoń do nas lub napisz do nas osobistą wiadomość e-mail.
Telefon jest najszybszym sposobem skontaktowania się z nami. Zadzwoń do nas pod numer +43 7252 50900
w godzinach pracy naszego biura.
Napisz do nas przez e-mail. Odpowiemy w ciągu 1-2 dni.
Godziny urzędowania:
Od poniedziałku do piątku od 09:00 do 12:00 i od 13:00 do 17:00. Święta wyłączone.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
PYTANIA DO ARTYKUŁU
Produkt jest obecnie niedostępny. Kiedy będzie ponownie dostępny?Jeśli otrzymaliśmy datę dostawy od producenta, zostanie ona podana w opisie produktu. Status w opisie artykułu jest zawsze aktualny. Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości e-mail z informacją o braku produktu w magazynie, zarejestruj się bezpośrednio w artykule, podając swój adres e-mail.
PYTANIA DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?Niestety nie, zamówienie można złożyć tylko za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
Nie, zamówienia nie można zmienić po jego złożeniu. Można je anulować tylko do momentu opuszczenia naszego magazynu.
PYTANIA DOTYCZĄCE REKULTYWACJI
Jak długo mogę zwrócić produkt?Po otrzymaniu paczki masz 14 dni na odesłanie zamówienia do nas.
Jak złożyć reklamację dotyczącą produktu lub zamówienia?
Prosimy o wypełnienie reklamacji za pośrednictwem konta klienta.
Jak mogę zwrócić produkt lub zamówienie?
Prosimy o wybranie dowolnego dostawcy usług wysyłkowych. Prosimy o niewysyłanie paczek nieopłaconych z góry, ponieważ nie będą one akceptowane przez naszych pracowników.
Jak i kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 5-10 dni roboczych od jego otrzymania. Po tym czasie zwrot zostanie zlecony. Otrzymałem wadliwy produkt.
Jak postępować?
Bardzo nam przykro, że otrzymałeś od nas wadliwy lub uszkodzony przedmiot. Oczywiście możesz zwrócić przedmiot w okresie gwarancyjnym. Prosimy o przesłanie nam dwóch lub trzech zdjęć uszkodzonego artykułu wraz z następującymi informacjami: Numer faktury - Opis przedmiotu i, jeśli dotyczy, numer przedmiotu - Krótki opis usterki. Sprawdzimy zdjęcia i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY
W zależności od obciążenia pracą postaramy się wysłać paczkę w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności.
Gdy tylko zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz potwierdzenie wysyłki pocztą elektroniczną. Zawiera ono link do strony śledzenia przesyłki. Przesyłkę można również śledzić na stronie konta.
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Natychmiast zajmiemy się Twoją prośbą.
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jeśli zamówienie jest już w drodze, prosimy o kontakt z odpowiednią firmą kurierską.
PYTANIA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI
Obecnie oferujemy następujące metody płatności: Przelew bankowy SEPA Karta kredytowa PayPal, Apple Pay.
Poinformujemy Cię, gdy tylko kwota zostanie zaksięgowana. Zamówienie zostanie wysłane tak szybko, jak to możliwe. Należy pamiętać, że w przypadku przelewów bankowych SEPA otrzymanie płatności może zająć 1-3 dni robocze.
zamówione dzisiaj i dostarczone w ciągu 2-3 dni w ciągu Polska
Wszystkie przedmioty w magazynie są rzeczywiście w magazynie u nas!
2 lata gwarancji i 14 dni prawa do zwrotu