Armamat Logo

Gwarancja oraz Zwroty


Chcemy, abyś był w pełni zadowolony z tego, co kupiłeś!

Dlatego oferujemy dwuletnie gwarancje i 14-dniowe zwroty na wszystkie standardowe produkty. Stworzyliśmy prostą i bezproblemową politykę gwarancji i zwrotów, aby zapewnić ci spokój ducha w mało prawdopodobnym przypadku wystąpienia problemu z produktem. Niektórych produktów, w tym kart podarunkowych i przedmiotów osobistych, nie można nam zwrócić, z wyjątkiem wadliwych lub uszkodzonych przedmiotów. Niestety, nie możemy zwrócić opłat pocztowych i manipulacyjnych, a klient jest odpowiedzialny za zwrot przedmiotu, chyba że jest on wadliwy lub uszkodzony.


Jak zwrócić zamówienie


1. ZAINICJOWAĆ ZWROT - Aby zainicjować zwrot, należy najpierw wstępnie zarejestrować go w swoim profilu klienta. Przejdź do sekcji zamówień i wybierz opcję "Zarejestruj zwrot" dla swojego zamówienia. Aby zakończyć proces rejestracji, postępuj zgodnie z instrukcjami w formularzu online.

2. PAKIET ZWROTNY - Należy użyć oryginalnego opakowania lub własnego kartonu wysyłkowego i materiału do pakowania, aby upewnić się, że oryginalne produkty są bezpiecznie zapakowane do transportu. Nie przyjmiemy żadnych zwróconych towarów, jeśli są one uszkodzone w oryginalnym opakowaniu lub uszkodzone z powodu niewłaściwego zapakowania. Przed zapieczętowaniem paczki należy dołączyć formularz zwrotu przesłany pocztą elektroniczną po wykonaniu kroku 1.

3. POWRÓT STATKU - Zanieś zapakowany zwrot do wybranego oddziału pocztowego lub punktu dostawy, np. poczta, GLS, UPS, DPD, Hermes itp. Dopóki nie potwierdzimy otrzymania zwrotu pocztą elektroniczną, należy zachować pokwitowanie dostarczone przez usługodawcę.

4. TWÓJ ZWROT -
Przetworzymy Twój zwrot tak szybko, jak to możliwe. O statusie zwrotu będziesz informowany na bieżąco za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o pozostawienie naszemu zespołowi kilku dni na wykonanie pracy, aby wszystko było prawidłowe. Będziemy w kontakcie, jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania.


START RETURN